ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті досліджується ефективність застосування кейс-методу у процесі фахової підготовки майбутніх юристів закладами вищої освіти. Розглянуті дидактичні принципи, на яких базується застосування кейс-методу, виділені ознаки, що дають змогу відрізнити зазначений метод від інших методів навчання.Посилання
Сурмін, Ю. П. Кейс-метод: становлення та розвиток в Україні / Ю. П. Сурмін // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2015. - № 2. - С. 19-28.
Бобохужаев, Ш. И., Юлдашев З. Ю. Инновационные методы обучения: особенности кейс-стади метода обучения и пути его практического использования / Ш.И. Бобохужаев, З.Ю. Юлдашев. – Ташкент : IQTISOD-MOLIYA, 2006. – 88 с.
Ковальова, С. М. Різноманітні підходи до класифікації кейсів / С. М. Ковальова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 2. - С. 20-24.
Практическая педагогика: учеб-метод. пособие на основе метода case-study / М. Р. Варданян, Н. А. Палихова, И. И. Черкасова, Т. А. Яркова. - Тобольск: ТГСПА, 2009. - 188 с.
Білозор, Л. В. Використання кейс-методу в освіті / Л. В. Білозор // Цифрова трансформація та інновації в економіці, праві, державному управлінні, науці і освітніх процесах: збірник тез наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції (Київ-Буковель, «18-21» березня 2019 року) / Фінансово-економічна наукова рада, 2019. – С. 86-90.